יום שלישי, 14 במאי 2024

"מגלים וחוקרים את העולם: הים" מאת מתאו גאולה וג'וליה פסוונטו

 










מי לא אוהב פזלים?? תוסיפו לזה ספר וזה בכלל מושלם. "מגלים וחוקרים את העולם: הים"  הינו מארז מהודר הכולל פזל בן 205 חלקים אליו מצורף ספרון המספר על העולם המופלא שמתחת למים.

לפני שתגשו אל הפאזל תוכלו למצוא מידע מעניין על הים בספרון או תוך כדי שהילד מרכיב את הפאזל, תוכלו לספק לו מידע מהספרון המצורף בהתאם לחלק שהוא מרכיב.

מה בספרון: בספרון תמצאו מידע מעניין על הימים והאוקינוסים, ההבדלים ביניהם והיצורים הנמצאים בהם. הידעתם שרק כשליש מיצורי הים נחקרו ויש יצורים רבים שטרם נחקרו עדיין אינם מוכרים לנו?? עוד בספרון הסבר על מאפייני האוקיינוסים השונים ותנאי המחייה שלהם. האוקיינוס השקט למשל הוא האוקיינוס הגדול ביותר בכדור הארץ, האוקיינוס ההודי הוא האוקיינוס החמים, המלוח והדרומי ביותר ואוקיינוס הקרח הצפוני/הארקטי הוא הקטן והצפוני ביותר מביניהם.

בסוף הספרון  יש אפילו אגדות על הקראקן, בנות ים וההולנדי המעופף. כמובן שגם אגדת אטלנטיס המפורסמת מוזכרת בספרון. לאחר שהילד יעיין בספרון המועיל, הוא יוכל לשחק בפאזל הים הנהדר המצורף אליו ובו תמצאו יצורים שונים ומופלאים. הילדים בהחלט ייהנו מהשילוב המועיל של מידע ופאזל. אהבתי ואני ממליצה!

בשורה התחתונה: קוראים, מרכיבים ונהנים!


"מגלים וחוקרים את העולם: הים" מאת  מתאו גאולה וג'וליה פסוונטו
הוצאת שוקן, , 32 עמ', 2024

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה