יום שלישי, 31 באוגוסט 2021

"פינוקי הולך ללונה פארק" מאת אריק הול


 

 

 

 



עוד ספר מעולה בסדרת פינוקי! ילדי מאד אהבו את הסדרה בילדותם (וגם אני אהבתי) ושמחתי לגלות שהקסם נשמר.

פינוקי למי שלא מכיר (הייתכן??) הוא כלבלב חמוד עם כתמים חומים בבטן ובזנב. בכל ספר הוא עובר הרפתקה חדשה והפעם הוא מבקר עם אמו וחבריו בלונה-פארק! איזה כיף!! פינוקי וחבריו רוכבים על סוס קרוסלה, מקפצים על טירה מתנפחת, נוסעים במכוניות מתנגשות ועוד. לאורך הסיפור התנגן בראשי השיר "אבאל'ה בוא ללונה-פארק".

זהו ספר אינטראקטיבי מקסים ויש בו לשוניות שיש למשוך כדי לגלות מה מסתתר מתחתן. כבר בכריכה עצמה יש לשונית שניתן למשכה והכיף ממשיך לאורך כל הספר. מנסיון אישי ילדים נהנים למשוך בלשוניות ולגלות מה מסתתר מתחתן. הספר הינו קשיח ומנוקד ומיועד לגילאי שנתיים ומעלה וממכר! לא תמיד קל להשיג את ספרי הסדרה, כך שממליצה לכם בחום לקנות את הספר וכל ספר של פינוקי שתוכלו להשיג. לא תתחרטו! מומלץ כמובן!

בשורה התחתונה: פינוקי ולונה-פארק הינו שילוב מנצח!


"פינוקי הולך ללונה פארק" מאת אריק הול
הוצאת שוקן, 2021

"משחק המגנטים של פינוקי" מאת אריק הול


 

 

 

 

 



איזה כיף של ספר! "משחק המגנטים של פנוקי" הינו ספר אינטראקטיבי נוסף בסדרת פינוקי והפעם הוא כולל בתוכו מגנטים מגניבים שמוסיפים לחוויה. המגנטים נמצאים בתוך קופסא המצורפת לספר ויש בהם שלל הפתעות.

פינוקי וחבריו מבקרים במקומות כיפיים שונים (חווה, פארק, חוף הים) והילד מוזמן להצטרף אליהם ולבחור מגנטים להשלמת התמונות. זהו ספר אינטראקטיבי. הילד בוחר במה לשחק,  איזו חיה תשתתף במשחקים, מי יאכיל את החיות ואיזה מגנטים להוסיף לכל תמונה.  בנוסף, הילד מתבקש לגלות היכן מסתתרים יצורים שונים בדפים, לספור פרחים ולגלות דברים.

הספר מעודד את הילדים להשתמש בדמיון ולהמציא סיפורים והרפתקאות. זהו ספר מצויין שיעודד יצירתיות ויבטיח שעות של הנאה. ילדי שיחקו שעות במגנטים כשהיו קטנים, כך שאני בטוחה שילדים ייהנו מהספר ומהמגנטים המצורפים אליו. אהבתי ואני ממליצה!

בשורה התחתונה: ספר שהוא חוויה!
 
 

 "משחק המגנטים של פינוקי" מאת אריק הול
הוצאת עם עובד, 2021