יום רביעי, 5 באוגוסט 2020

"כובל הנשמות קלע הכשף 4" מאת סבסטיאן דה קסטל




זהו הספר הרביעי בסדרת הפנטזיה הנהדרת "קלע הכשף" הסובבת סביב קלן. כל ספר מוצא את קלן בסביבה והרפתקה חדשה ואין רגע דל. בספר זה קלן  נפרד מפריוס ואף מהחתול סנאי שלו וצריך ללמוד לסמוך רק על עצמו ולדעת להסתדר לבד בעולם שרוצה במותו.

קלן משאיר את פריוס מאחור ויוצא לדרך רק עם החתול סנאי שלו. הכשף השחור שלו מתחזק והוא מנסה למצוא לו מזור. שמועות על מנזר במדבר ונזירים מסתוריים שיכולים לרפא את קללתו, מביאים אותו ואת חברו למדבר הצחיח. שם הם נאבקים בצייד ראשים, מאבדים את דרכם ומתייבשים למוות. קלן מאבד את הכרתו במדבר וכשהוא מתעורר, הוא מוצא עצמו החברת הנזירים שאותם חיפש. למרבה הזוועה, החתול סנאי שלו לא איתו. הנזירים הצילו רק אותו ולקחו אותו למנזר שלהם, המצוי בקצה השני של העולם. במנזר, קלן מגלה יותר על הקללה שלו ומנסה למצוא דרך להציל את חברו. בלית ברירה הוא מבקש עזרה מאחותו, עימה הוא מצוי ביחסי אהבה-שנאה, דבר שמסבך את העניינים.

אהבתי את הספר וקראתי אותו בנשימה עצורה. בספר זה קלן מתבגר ולומד להתמודד עם חולשותיו.  קלן הינו דמות מתפתחת ואהבתי את התהליך שהוא עובר ואת הקשר שלו עם החתול סנאי. מיד לאחר שסיימתי את הספר מיהרתי להמשיך לספר החמישי והשישי בסדרה (שלא תורגמו עדיין לעברית). סיימתי את הסדרה כולה תוך שבוע, דבר שמעיד רבות על טיבה. הכתיבה מעולה וקל לשקוע במתרחש. הסדרה משתפרת מספר לספר ואף נעשית אפלה ובוגרת יותר בהתאם לתהליך ההתבגרות שעובר על גיבורינו. ממליצה בחום על ספר זה ועל הסדרה כולה. לסופר סדרה נוספת שטרם תורגמה, מתישהו אתחיל גם אותה, ובסתו יצא ספר חדש שלו בסדרה חדשה. יש למה לחכות!

בשורה התחתונה: סדרה שלא כדאי לפספס!


"כובל הנשמות - קלע הכשף 4" מאת סבסטיאן דה קסטל
הוצאת כתר ספרים
2020, 401 עמ'

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה