יום שבת, 31 באוקטובר 2020

"המטמון המפתיע של פינוקי" מאת אריק היל

 


















פינוקי חוזר!!!!!! ילדי מאד אהבו את ספרי פינוקי בילדותם ועד היום הם זוכרים את הספרים לטובה. בינינו, איך אפשר שלא להתאהב בגור כלבים מקסים כמו פינוקי??

למי שלא מכיר, פינוקי הוא כלבלב חמוד עם כתמים חומים בבטן ובזנב. כל ספר בסדרה סובב סביב הרפתקה חדשה של פינוקי והילדים מגלים את העולם יחד עימו. הדפים לרוב קשיחים ובכל ספר הילדים מוזמנים לפתוח את חלונות ההצצה ולחשוף את סודותיהם.

ספר זה נסוב סביב יום מיוחד בפארק. פינוקי שלנו חוגג יום הולדת ומשפחתו אירגנה לו בפארק משחק "חפש את המטמון". משפחתו של פינוקי החביאה שישה רמזים בפארק. כל רמז  מוביל לרמז הבא עד לרמז הסופי המוביל להפתעת יום ההולדת. פינוקי וסבתו צריכים לאתר את הרמזים השונים כדי להגיע למטמון שבסופם. בנוסף לרמזים יש בספר חלונות הצצה תחתיהם מתחבאות חיות שונות שהילדים ייהנו לגלות.

אם טרם התוודעתם לפינוקי, זה הזמן. ואם כבר אתם מכירים את הסדרה, לכו לקנות את הספר לפני שייעלם מהמדפים. לאחרונה קשה למצוא אותם. הילדים ייהנו לעקוב אחר הרמזים ובדרך לגלות מה מסתתר בכל חלון הצצה. אני אוהבת את הדרך שבה הסופר משתמש בצבעים ובחלונות ההצצה כדי ללכוד את דמיונם של הילדים. ובינינו, אחד הדברים הכי מגניבים בספר הינו חלונות ההצצה!  מומלץ כמובן!

בשורה התחתונה: אין כמו פינוקי!!


"המטמון המפתיע של פינוקי" מאת אריק היל
תרגום: מאיה שוהם פלאי
הוצאת שוקן, 2020, לא ממוספר

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה