יום רביעי, 17 בפברואר 2021

"לראות, לגעת, להרגיש – בואו נשחק!"

 








איזה ספר מלבב לילדים!! "לראות, לגעת, להרגיש – בואו נשחק!" הינו ספר הפעלה מקסים שהילד וההורה ייהנו ממנו מאד. הספר עוצב במיוחד כדי למשוך את עין הפעוט והדבר ניכר. הכריכה עצמה מביאה לך חשק לעלעל בספר והתוכן אף הוא מושך. התמונות הצבעוניות, הצבעים, הצורות והמרקמים המרהיבים מגרים את חושי הפעוט, מעודדים קשר עין-יד ודוחפים את הילד להגיב ולבצע.

הספר מורכב משלל תמונות של ילדים וחיות והצבעים העזים משמחים את העין. כל  צמד עמודים כולל ילד בתנועה ולצידו החיה אותה הילד מחקה. לכל חיה יש מרקם שונה המזמין את הילד לגעת ולהרגיש.
בשיתוף פעולה עם ההורה, הפעוט יהנה לבצע את כל הפעולות המתוארות בספר. הילד מתבקש לשאוג כאריה וללטף את פרוות האריה, לזחול כזחל, לצעוד כמו פיל ולהניח כפות רגלים על העקבות, להחליק כמו נחש, לקפץ כמו ארנב ואף למחוא כפיים כמו תנין שנוקש בשיניים. 

כבר אמרתי שהספר מקסים?? אהבתי את השילוב של תנועה ומישוש ואת המגוון הרחב של הילדים המופיעים בספר. בספר יש תצוגה של ילדים מכל הגזעים והצבעים, בהחלט נקודה לזכותו. המרקמים המגוונים בספר יאפשרו לפעוט להתנסות בחוויות שונות. זה בדיוק מסוג הספרים שהפעוטות אוהבים והם ייהנו ממנו מאד. מומלץ מאד!

בשורה התחתונה: פעילות כיפית לילד ולהורה!

 

לראות, לגעת, להרגיש – בואו נשחק!

הוצאת שוקן
2020, לא ממוספר

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה