יום שישי, 7 במאי 2021

הפחד שלי ואני מאת: פרנצ’סקה סאנה

 













"הפחד שלי ואני" מאת פרנצ’סקה סאנה  עוסק בפחדים ובדרכים להתמודד איתם. פחד לא תמיד זה דבר רע ובמקרים מסויימים הוא יכול להציל אותך. העניין הוא לא לתת לפחד לשתק אותך ולא למנוע ממך לעשות דברים. ספר זה מראה איך פחד קטן נהפך לגדול ומשפיע על איכות החיים.

הספר עוקב אחר ילדה שעוברת משבר בעקבות מעבר לארץ אחרת. בהתחלה הפחד שלה היה קטן ושימש כחבר דמיוני. בבית הספר החדש, החרדה והפחד שלה גוברים, מבודדים ומשתקים אותה עד שהיא מגלה חבר שיש לו פחדים משלו. בעקבות זאת היא מבינה שלכולם יש פחדים והסוד הוא לא לתת לפחד לשתק אותך.

זהו ספר מקסים והאיורים שבו עשויים היטב ומדגישים את הטקסט. אהבתי שהספר לא רק מראה את תוצאות הפחד אלא גם מקנה לילד בטחון ומלמדו להתמודד עם החששות. יש הרבה ספרים בנושא, אך הספר מיוחד בזה שהסופרת בעצמה סובלת מחרדות ומשתפת את ניסיונה בנושא. הספר בהחלט שימושי לילדים שחווים חרדות או שינויים וילמדם לא לתת לפחד לשלוט בהם. מומלץ!
 
בשורה התחתונה: ספר המלמד איך להפוך פחד לבטחון!



"הפחד שלי ואני" מאת: פרנצ’סקה סאנה
נסח עברי: עטרה אופק
הוצאת אגם, 2021, לא ממוספר

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה