יום שלישי, 15 בספטמבר 2020

"הנסיכה בשחור ומפגש הגבורות" מאת שון הייל ודין הייל

 









"הנסיכה בשחור ומפגש הגבורות" הינו ספר חמישי בסדרת 'הנסיכה בשחור' והוא מוצלח כקודמיו. בכל ספר הנסיכה שלנו צריכה להתמודד עם צרה אחרת והפעם עליה להתמודד עם מפלצת ערמומית במיוחד.

הנסיכה מנגוליה היא ציידת מפלצות. כשמפלצת חודרת לממלכתה, היא נהפכת לנסיכה בשחור ומגרשת את המפלצת בחזרה למקום ממנו באה, ממפלצתוניה. חוץ מהחד קרן שלה שמשתנה אף הוא לסוס שחור בעת הציד, אין איש יודע את סודה.

הנסיכה מנגוליה הולכת למפגש נסיכות אצל חברתה הטובה, הנסיכה אכילאה. מכיוון שהיא רחוקה מביתה, היא בטוחה ששום אזעקת מפלצות לא תקלקל את המסיבה. אולם, בלי ידיעתה, מפלצת משנה צורה עקבה אחריה עד לאורך כל הדרך בתקוה לאכול משהו טעים. עזים או חיות מחמד, היא לא בררנית... כאשר מפלצת תוקפת סמוך לארמון, הנסיכה בשחור יוצאת להתמודד איתה. הפעם יש לה בת ברית בלתי צפויה, הנסיכה בשמיכה, שעוזרת לה במלאכה.

הספר מהנה לקריאה ובהחלט מהווה תוספת טובה לסדרה שמשתפרת מספר לספר. אהבתי שבתמונות המפלצת משנה צורה בהתאם לסביבתה וצריך להסתכל בעיון כדי למצאה בין שאר הפריטים בתמונה. אהבתי גם את שיתוף הפעולה בין הנסיכות ואת המסר שכל אחד מיוחד בדרכו.  הספר מנוקד, האיורים מאירים את הסיפור והעלילה חמודה. למרות היותו חלק מסדרה, הספר עומד בפני עצמו. בכל זאת רצוי לקרוא לפחות את הספר הראשון בסדרה כדי להבין את הרקע. הספר מתאים להקראה או לראשית קריאה ובהחלט מומלץ.

בשורה התחתונה:  כל אחת יכולה להיות גיבורת על!

"הנסיכה בשחור ומפגש הגבורות" מאת שון הייל ודין הייל
תרגום: שהם סמיט ואמנון כץ
הוצאת כנרת, 87 עמ', 2020


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה